Tidig eller helt enkelt väldigt sen?

Jag vet.. Det var ett tag sen nu och fråga inte vad som har hänt med min design... Jag har helt gett upp hoppet och fått nog av alla dessa koder hit och koder dit bara för att kunna få en hygglig look här..

I alla fall, inga sura miner! Det är dags att plocka fram höstgarderoben nu, känner ni hur det ruggiga vädret drar in över oss? Rätt mysigt tycker jag! Man får klä sig i mysiga koftor, krypa upp i en varm famn och dricka te för att värma kroppen och så får vi inte glömma de ljuvliga höstbaden i badkaret! Så himla mysigt med tända ljus. Man får inte riktigt den känslan på sommaren, när allt är varmt, klippigt och solen tar ifrån dig all energi. Dock har jag dragit på mig en redlig snuva som inte gör sig särskillt välkomnande, vill ju helst inte missa Kick-off:en vi ska ha här på torsdag. Den sätter liksom prägel för att sista året har börjat!

Men sedan kan ju ju inte undanhålla att jag faktiskt slänger ett  öga på balklänningar inför i höst. Kanske lite tidigt kan man tycka, men för att känna sig maximalt med sitt val när det väl gäller, skadar det ju inte att ha kollat upp olika modeller och färger som skulle passa! Vill gärna köra på något klassiskt, stilrent, elegent men samtidigt unikt! Tanken på att se ut som någon annan skulle ALDRIG falla mig in!

 

Prom

Prom by amandairiselisabethandersson featuring strapless evening dresses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0