11:59

Pillade lite med designen igår och försöker få ordning på den! Får se om jag gör finishen senare idag.
Just nu sitter jag och läser Robinson Crusoe.. skitkass bok ärligt talat men aa.. vad gör man inte för svenskabetyget? Sedan funderar jag på att börja göra något lunchaktigt att äta! Jag har ju som sagt slutat småäta godis för har märkt att jag blir som ett barn med förmycket socker i kroppen, alldeles stirrig och upp speedad, tur att man i te dricker redbull det hade ju vart farligt för min del haha.

Ikväll bär det av till en vän för lite middag med massa härliga tjejooor. Ska bli skönt att komma bort lite från sina tankar och personliga problem som snurrar i mitt huvud. Nä nu får jag ta upp läsandet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0