Vart tog denna dagen vägen?

Vaknade 04:45 idag... jag som hade studidag och allt! Knäp som man är la jag mig och kollade facebook och aftonbladet istället för att somna om. Sedan gick det för långt och jag ville bara sova och kollade wordfeud, för wordfeud är rena sömnmedlet tidig på morgonen! halv sju låg jag och sussade gott igen och vaknade inte förrän 11:30, HELT utvilad! Han praktiskt taget bara äta lite frukost innan jag satte mig ner för at plugga Organisation och Ledarskap, tre timmar senare stängde jag boken för sista gången idag, kommer inte lägga ner mer tid på det ämnet, totalt har jag suttit 9 timmar sen i lördags när jag började! Helt otroligt!

Aja nu sitter jag och verkligen njuter framför tv:n, den sanna belöningen efter allt hårt pluggande. Jag längtar redan till helgen! Då bär det av till Stockholm, så underbart! Nu ska jag överväga en liten nap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0