Söndag

Om det är nåt jag inte kan få nog av att fixa med så är det designen. Jag tycker det är roligt (till en viss mån) att göra den högst personlig och unik. Lite av ett kreativitestmonster man är?
Har i alla fall varit så uttråkad den här helgen, iaf lördag och söndag, men får väl skylla mig själv, har liksom inte vela/orkat göra nåt heller, känner mig rätt nere och alldels för fundersam. Vanligtvis när jag är uttråkad så shoppar jag, men för EN gåns skull har jag pengar på kontot som jag inte behöver lägga undan på annat och då ska jag fanemej låta de vara. Borde köpa nån ny topp till garderoben, har blivit lite mycket Ralph Lauren sjortor på senare tid, men va fanken? De är ju så bekväma och passar till praktiskt taget allt, sen kan man ju inte undgå sin lilla samling...  Är uppe i.. 7st tror jag? Men fler kommer det garanterat bli.. är faktiskt lite sugen på en orange ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0