Stockholm

Helt fantastisk helg i Stockholm! Känner att från och med i fredags har jag haft ett ordentligt flyt och saker har hänt utöver min gråa vardag. Tåget till hufvudstaden i fredags var 20 tidigare än planerat, väldigt skönt om du frågar mig;) På rummet väntade en flaska rött och choklad, mums!
Lördag i STHLM så promenerades det bland alla mysiga och underbara butiker, bla PUB, älskade Nathalie Schuterman, NK(som för övrigt slår NK i GBG med HÄSTLÄNGDER). Va sjukt trött i fötterna efter allt traskande så en drink innan middagen i Stockholm ICE BAR gjorde susen (första bilden). Ice bar är en bar som består helt av is, de är ishotellet som kommit på den här trendiga idéen som gör krökandet mycket roligare! Vi satt i små capes för att inte frysa och drack ur isglas, allt sär inne var i stprt sett av is. 45 senare gick vi därifrån, med noll känsel i tårna och fixade till oss för en mysig middag där vi satt till stängning.
Söndag. Fick inte nog av butiker och satte oss i solen på Norrmalmstorg innan de hade öppnat för att sedan köpa mig en liten partyälskling från Michel Kors! Bild på min lilla väska kommer! På tåget hem hamnade jag bredvid min kära granne Mustafa "Musse" Muhamed (marathonlöparen från tv, känd friidrottssnubbe hehe) villet sammanträffande! Blev erbjuden skjuts hem men jag skulle till hem till mamsen i Vasa..
Sedan i morse så byggde dom tydligen om på Vasa Viktoriagatan så jag fick gå bort till Vasaplatsen och ta spårvagnen där. Då plötsligt kommer GP fram och intervjuar mig om hur jag påverkas av ombygget. Lite spontant sådär!

image descriptionimage description

 

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0