Myskväll

Klantig som man är slog jag i huvudet i kylskåpsdörren igår! Vi har dubbla kyl och frys där båda kylarna är övre luckorna och när jag packade upp varorna skickade jag huvudet rakt i kanten på dörren och nu är där en mysig och värkande bula! Inte nog med det, jag har även bränt mig på örat av locktången och ajaj va de inte va behagligt när man duschade förut! Undrar vart man ska göra illa sig imorgon?;) jag ligger i alla fall i min säng och skypar jättemysigt så här på kvällen:) börjar hyfsat sen imorgon så jag behöver inte känna mig stressad att kvällen går heller. Jag har fått nog med stress nu! Det tar alldeles för hårt på kroppen, har haft ett antal gråt attacker för INGENTING bara för jag stressat över skolan framförallt. Kan ju inte schabbla bort sista året, det vore förargat. Nu skype!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0