GURU

Jag har ett litet tips till alla där ute: Sluta följ alla trender slaviskt, den absoluta TRENDEN är din egen. Mixa och matcha själv, låt inte någon annan tala om vad du ska ha på dig och vad du ska lägga ner massvis med pengar på, dessa plagg kommer endå vara omoderna om ett år eller två MAX om du har tur. Lets face it, tidlöst är det nya svarta och med tidlöst menar jag sånt som just DU passar i och din kroppsform. Sedan måste jag även lägga till, utan trender har vi ingen insperation att gå efter, självklart! Jag kör själv på pilotjackan i år (mixat med min svarta kappa och andra höst ytterkläder) som för övrigt är trendigaste ytterplagget, men matchar man det personligt så ser den olika ut på alla människor och du blir "godkänd" som insperationskälla ( ;) )! Om vi säger så här; vi går på stan och ser 70 tjejer/killar som går med "det senaste" på sig. Det är ungefär samma sak som att läsa samma bok på en dag 70 gånger, inte så inspererande va, bättre kan vi! Att klä sig chict är något alla kan, bara man vågar!

För att nu bryta i isen kommer lite smycken som piggar upp din outfit;)


1. Celyn B.                              2. Marni                              3. Missoni                              4. Delfina Delettrrez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0