En liten inblick i mitt badrumsskåp

En av de fem parfymer jag änvänder och den doftar ljuvligt. Precis som prinsessor ska göra;) andra produkter jag använder är Dermalogica, halleluja för dem! Bättre ansiktstvättar får man leta efter. Ansiktskrämer från Loréal och även ibland Vichy. Återfuktande från Harnn och Yvonne Ryding och älskade eight hour cream från Elizabeth Arden samt body lotion från Laura Mercier. Drying lotion från Mario Badescu (kändisarnar favoritmärke jag jag älskar henne med!).
Både mina två puder kommer från Laura Mercier och även min foundation och de får klart högsta betyg av allt det jag testat! Sist mina borstar från Sephora och Åhlens. (för att jämna ut foundationen i ansiktet använder jag en tjockare sponge även den från Laura Mercier)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0