Dagens

Pjuu säger jag bara! Kom hem för någon timma sen med ett fruktansvärt avslut på min skoldag. Skrev mitt prov som jag har haft en sån ångest över och hur gick det? Jo åt skogen, som beräknat. Jag kommer inte ens vilja se mitt resultat och kan tänka mig min lärares min när han ska rätta. Jag ville ärligt talats bara gråta när jag fick se vad vi skulle svara på.
Aja nu är jag i alla fall hemma och bestämt mig för att ta en pluggfri dag. Är INTE motiverad någonstans att sätta mig med en massa böcker. Dock borde jag börja ta tag i körkortsteorin... får väl slänga ett öga på det sen, man blir så stressad när alla runt omkring en får körkort var och varannan dag...
Ska nog unna mig lite med någon film nu och BARA slappna av. Har klarat av dagens arbete för mitt projektarbete och dammsugit rummet! Duktigt tycker jag för att vara så slutkörd. Senare idag kommer en kompis till mig och ska hämta en jacka som jag inte längre använder. Känner att den har gjort sitt på min kropp och bättre att någon annan som har mer användning för den än att ta plats i garderoben. Jag för övrigt är riktigt sugen på att shoppa nytt i alla fall ;)

image description

Dagens Outfit

Jeans-Boss Orange Skjorta-Ralph Lauren Tjocktröja-Tommy Hillfiger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0