En aning frånvarande


Bild från i somras!



Nu har jag legat sjuk här hemma några dagar, så himla trist! hatar när man inte är kapabel att göra något. Kroppen känns som en enda stor säck med potatis. Under tiden jag varit hemma har jag knappt gjort något vettigt. Undantag för idag då jag skrev en artikel i svenskan. En krönika om något speciellt... hm undrar vad det kan vara;) Haha, den här gången är det inte relatarat till kläder, men det är en trend. Nyfikna?

Så här har min helg sett ut:

Fredag: NRJ in the park med Noooorisen
Lördag: Kopplade av på dagen och mötte Nooooor på kvällen. Senare gick vi till condeco med I och A efter det bar det hem till mig oh vil skvallrade en massa, superkul jour!
Söndag: Nooor sov hos mig från lördag och vi hade SATC-maraton som jag sedan fullföljde dagen efter eftersom jag var hemma sjuk.

Mer än så har jag inte gjort:) Men detg var rätt skönt att få vara hemma lite extra och bara vilat mig. var dock med papi och kollade möbler. Eftersom vi ska byta ut en del prylar är detg inte mera än kul att springa runt i affärer! hihi Born as a shopaholic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0