Qu'est-ce que...?

Vaknade för inte så längesedan och kan abslosut inte sluta lyssna på Olle Hedeberg! En jäkligt grym musiker. Mina planer ändrades lite igår. Var ute och åt med Klaura på Tony's men så kände hon sig dålig och begav sig hemåt ist för att vi skulle dra hem till mig och tjöta. Men du får krya på dig darling! No one likes sickness. Nu sitter jag här med lurar i öronen och laddar upp inför dagen som avslutas med en middag hos Adriano. BTW igår blev det skrattfest vid matbordet (nej jag åt inte igen haha) sällskapsdrack med nära och kära och jisses vad vi flabbade. Var en drös med giiiirls här samt family, love the moments when you're loosing it all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0