Glömt att det fortfarande är höst!

Det pirrar i hela min kropp, jag känner lukterna, gemenskapen, glädjen, musiken i mina öron...  Känslan av julen har algit rot i min knopp! Helt otroligt vilken julkänsla jag har juste nu och har haft i ett par veckor. Varför? Jag vet ju hur mycket det finns att ta tag i innan man ens hinner tänka tanken på att köpa klappar. Men ack så längtansfull jag är! Trots många förändringar har skett i år kommer den här julen förhoppningsvis kännas som den när man var liten, då man inte visste bättre och bara var "lycklig som ett barn på julafton" långt ifrån alla bekymmer och besvär.

Vad sitter jag och skriver? Julafton, julmys mitt i october... Nu har du fått allt om bakfoten lilla gumman!



Här vill jag befinna mig, trygg i tomtens famn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0