Cyberspace i all ära..

Är det bara jag som tycker att bilddagboken är såå 2008? Jag kom ihåg när alla blev som tokiga och var tvungna att skaffa ett konto bara för att vara så kallad "cool". Jag gjorde ingen till mig, tyckte redan då att det var lite töntigt.. hehe Man blev ju lite fjortis-stämplad om man var medlem på den sidan och det tycker jag fortfarande är. Men sedan ska vi ju inte glömma facebook som går lite hand i hand med bilddagboken. Fast facebook var och är ju internationellt och används inte bara av fjortonåriga tjejer utan av alla möjliga typer av åldrar och männinskor. Tyvärr BDB, ni lyckades aldrig få erat gigantiska internationella genombrott... I'm sorry...
Måste även påpeka att det hade vairt grymt kul och det kom någon ny sida nu. Någon som är ännu mera funktionellt som ändå likna fejjan. Vad tycker ni? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0