Osäkerhetens drottning!


Hon var mycket sötare innan alla operationer.

Jag vet att man inte ska bry sig men behöver verkligen skriva av mig! Såg precis på veckans avsnitt av Bella & Tyra Show med "Kissie" som gäst. Hon sitter där i programmet och det sprudlar en massa osäkerhet utifrån henne. Jag såg även det avsnittet när hon var med i förkväll och då var hon lugn och supernervös. Kissie kunde inte ens fästa blicken på något utan den flackade bara när hon pratade med programledarna och Nicklas Wahlgren. Hon hade inga färgstarka åsikter över huvud taget utan såg ut som en rädd höna som snart skulle värpa. Här däremot sitter hon och tjäftar upp sig och all osäkerhet får tala dvs aggrisiviteten mot Isabella och Tyra som hon tidigare inte kände. Hon sitter där med sina delade meningar, säger en sak men agerar helt annorlunda. Ett stort tecken på dåligt självförtoende. Jag skulle tro att hin anser sig själv i en lägre socialt klass och vågar inte uttala sig och spela ett spel när hon pratar med högt uppsatta i mediavärlen som hennes idol Carolina Gynning eller de två andra programledarna "Miss Universum" och Karin DaSilva. Att kaxa upp sig så där som hon gjorde i showen, skämma ut sig totalt och göra sitt namn ännu mera till åtlöje, wow säger jag bara Kissie du är så himla cool... Jag skulle inte byta bort någonting mot att få vara dig för en dag, man vill inte gå runt i stan och veta att man egentligen är hatad. Vill man spela andra människor spratt och spela en massa roller samt uttrycka sina starka åsikter men senare inte vågar stå för det utan har hittat på att allt bara är på skämt. Varför beter man sig då så dumt mot Bella och Tyra? Hon sitter och säger att hon inte kollar på sina kommerntarer men i själva verket är det allt hon bryr sig om. Vad alla andra tycker om henne, att söka avar hos andra för att bygga upp självförtoendet. Dags att skärpa sig nu va lilla gumman, se sanningen i vitögat. Du har skapat en bild av dig själv och du kommer få det svårt att eliminera den. det är egentligen väldigt synd om dig, du har hamnat i en ond cirkel som är svå att ta sig ur, ett fack där du själv placerat dig. Jag är ledsen men Alexandra Nilsson verkar vara borta, Kissie är inte bara en roll utan du ÄR Kissie...

Nog om detta, vad gör ni mina kära läsare? Själv är man i pyjamas, matförgiftad och superont i halsen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0