Söndag

Valborg
Örhängen: TOMTOM 1 190:-
Klänning: Matthew Williamson 19 345:-
Kappa: Forever21 290:-
Skor: Alexander McQueen  pris saknas...
Ring: Chloé 1 480:-
Halsband: Dannijo Architectural 2 080:-
Väska: Chanel pris saknas...

Sådär ja! När är det "äntligen" söndag. Bloggandet börjar som vanligt nästa vecka med mode, och vardaglig info, jippie, haha. Har haft flitiga läsare trots min anmärkning om blocktorka, söta i är. Förstår om ni vill veta allt om min vecka och framförallt Valborg. Kan ju börja attt berätta att jag har varit ganska så mycket ute och joggat, duktigt duktigt. För övrigt har jag tagit det rätt så lugnt, planerat en massa, träffat nya människor. Eller jag har varit uppe i högvarv nu när jag tänker efter, skönt att varva ner i dag. Har kollat lite på sista filmen i Sagan om Ringen-trilogin ochb kommer nu sätta mig med lite läxa. Har ett engelskaredovisning i morgon, ska prata om korkade stämningar ifrån USA. Hade helst velat skuta upp det men det har vi redan gjort i fem veckor nu, haha. Har även en j*vla franskatext att skriva. Måste förbättra språkkunskaperna lite om kommer nu får sitt och skriva en lite historia i imperfekt, dödsträkigt.
Okej till Valborg... får ni veta en annan dag kan dock avslöja att den startade och slutade inte som planerat...

Imorgon är det modemåndag och här kommer en liten preview ;)

Fab Glance Nashville: THURSDAY's SHOE: Polka Dot Versace SS2010Någon som ser vilket märke?


Kommentarer
Postat av: Ebba

Versace kanske...^^

2010-05-02 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0