Skofetish


Mina gummistövlar ifrån Marc by Marc Jacobs

Alla har vi någon slags bristning när det gäller shopping. Det är ofta en speciell sak som man ofta köper utan att det var tänkt så. Jag har en tendens att alltid köpa skor. Under 3 månader det här året köpte jag hm... let see... sex par tror jag, om jag räknat rätt. Alla hade på något sätt klack. De med lägst var espadrillosarna och gummistövlarna som hade 5-7 cm vardera. Enligt mig så går inte jag med någon förlust. Jag kan ha mina skor mycket längre om jag har många par. De slits inte ut så ofta. Tycker inte det är särskillt snyggt med slitna skor, undantag för converse och andra lite grovare kängor samt sebago seglarskor ska vara lite nedtrampade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0