Nytt i garderoben.... förhoppningsvis

Manoush
MET Jeans

De här två plaggen hade jag gärnat velat ha i min garderob. Har aldrig riktigt varit ett fan av hästar sedan jag trillade av en när jag var liten men den här tröjan/klänningen var bara så fräck! Met jeans är det bästa för alla som är päronformade. De sitter som ett smack utan att göra ont. Andra jeans kan jag få märken av uppe vid höfterna, de skaver liksom vid skelettet. Äger redan två par sedan innan, ett par mörka och ett par ljusa, men det ska bli flera :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

snyggt! :)



Jag har förresten två tävlingar igång på bloggen just nu, titta gärna in under kategorin tävlingar och var med du också :)

2010-05-25 @ 14:51:33
URL: http://andreahansson.blogg.se/
Postat av: me

åh tack så mycket :)

2010-05-25 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0