Non voglio studiare italiano....



Hola mes amis! En liten språkblandning där ;)

Fick så söta saker av sötsakerna i fredags! Bla en utlovad biokväll lär ju bli Sex and the City 2 jippie samt en massa skönhetsproduker och armbandet ovan. Snyggt, riktigt snyggt, tänk er det till en tunika glada shorts och ett par killer boots. Snygga snagg!

Sitter nu med italienskan i högsta hugg... har inte varit på någon seriös lektion på länge och halkat efter lite med läxorna, kommer nog gå jättebra på onsdag då jag har prov.
Vet ni vad? Min dumma förkylning har inte gått ur kroppen, jag känner mig som en rutten mosstant. Kommer antagligen bara gå på mitt franskanationella förhör imon och senare hem till Totti. Är forfarande hos mamma och kan inte ladda upp bilder på mobilen men imon är jag hos papi och då jäklar ska det bli ordning på mig :D Han ör så sjukligt söt den lilla hunden och har ett jäkla temperament, men sån't gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0