Min nya drog



Det här är verkligen min nya drog! Har ofta på mig något på läpparna, antingen läppglans eller läppstick i olika naturliga nyanser. Men detta läppsylet är ett av dagens måsten! Fick det av gullegrisen Noor och tack vare henne gör det inget att världen går under 2012 för jag har mjuka och fina läppar ;) Haha nu var jag rolig. Nej men det är sant jag kan inte sluta använda det. Stryker på det minst 4-10 ggr per dag, mums. Jag säger som Maria Montazami "utan mitt läppstift känner jag mig rädd, exposed..." Den frasen stämmer såååå in. Nu vet ni detta ;)

Hmm... stiftet matchar inte mina naglar.....

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej vilket gulligt!:D Hjälper det mycket mot torra läppar tro? Jag har nämligen ganska torra läppar och skulle nog vilja ha ett såntdär :)

2010-05-25 @ 14:45:31
URL: http://fridamariamargareta.blogg.se/
Postat av: me

aa det gör den verkligen, den är bra till allt :) jag kan fråga vart hon har köpt den om du är intresserad av ett sån't.

2010-05-25 @ 15:18:53
Postat av: Noor

va bra tt du gillar den ;) <3 Heello kitty går ALDRIG fel haha

2010-05-26 @ 11:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0