Hey I'm a bitch ;)

Sad face

Känns som om alla är sur på mig... undrar varför, får trösta mig med att det är min födelsedag imorgon. Sorry att jag är en stark individ och inte vill tvingas på att umgås med vissa, jag väljer mitt liv själv ingen annan. Vill absolut inte vara någon toffel, tycker det är löjligt att man måste känna sig nedtryckt av andra. Om jag visat klartecken till en person att jag inte trivs i dess sällskap, varför ska jag tvingas umgås med denna och vara trevlig? Vill lägga min energi till de jag tycker om. Man kan inte tycka om alla, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: klara

skit i dom du inte vill vara med!! Och jag är inte sur på dig (A)

2010-05-08 @ 16:01:56
Postat av: Anonym

du är för söt darling!

2010-05-08 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0