Godermorgon



I fredags hade jag en mysig middag med mina underbara vänner. Vi firade min 17-års dag med en massa mat. Det blev en skaldjurspasta till huvudrätt och fruktapas till dessert, mums!
I fredags hämtade vi även Totti, superpluttiga älsklingen! Han liknar en pansarvagn, verkligen! Hans humör är otroligt svängigt, han kan bli superarg eller aa väldigt gnällig men samtidigt är ha busigare än busigast och stark. Man kommer at få vara riktigt envis för att han ska uppfostras rätt. Tossepuss på dig <3 Så igår var jag alltså hemma hos pappa och lekte med det lilla livet. Senare åkte jag in till stan för att möta upp Emma. Slutade med att vi satt och grillade i slottskogen, mys! Gick dock hem rätt tidigt för idag ska jag på konfirmation och då vill man inte gäspa i kyrkan. Ska hoppa in i duschen nu, ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0