Inte igår....

 
 Välkomna våren! Allt ifrån net-a-porter.com

Tänkte att det var dags att skriva ett inlägg... var ju som sagt ett tag sen, haha. Jag har syndat... som vanligt, men i dystra tider måste man pigga upp sig på ett eller annat sätt, och vad kan vara mer än passande än att shoppa då? Framförallt nät-shopping, då slipper man gå ut i det regninga vädret, trots att regn är bättre än snö, aa precis nät-shopping for the winner! klickade hem tre härliga klackar ifrån nelly.com helt underbara nu till våren. Sedan har jag kollat runt lite på andra sidor och hittat en massa godsaker ifrån net-a-porter.com men för tillfället måste jag hålla i pengarna! Håller även på att lyssnar på amerikansk college-rock samt planerar alla resor inför sommaren, jippie! Destinationerna blir; Kreta, antagligen Gävle och Gotland! Hmm... ser ut som jag kommer vara rätt pank ett tag framöver... Men hellre investera i livets alla goda ting än att hålla på pengarna, eller hur?

Ps. Bilder på skorna kommer snart!


Vad gör ni läsare för att pigga upp er? 


Kommentarer
Postat av: sNooorisen!!

JAAAA snart är det sommar o då åker vi!!!

2010-04-04 @ 21:12:20
Postat av: sNooorisen!!

Amanda snart är det sommar o då åker viiii!!!

2010-04-04 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0