Tjingelingan



Slarvig bild, hehe.

Dagens outfit:
Klänning: Bondelid
Kofta: Stella Forest
Linne: Whyred

Mums säger jag bara! Åt en supergod middag med vårrullar, (hemgjorda revben) och en sallad verde med jordgubbsvinnegrett. Skulle gärna visat bild men kameran är hos papi. Alla elektronikprylar hamnar alltid där och skor och kläder hamar hos mami... hur kommer det sig :O

Idag hade jag två lektioner för er som vill veta... ena var eget arbete där vi skulle öva på vårat framträdande i muskien och den andra var just musik. Våran grupp gjorde bort oss totalt, jag sjäng falskt av nervositet, de andra spelade fel och ja herregud, vad gör det om hundra år när allting kommer kring?
Hoppade över retoriken, jag menar sitta och vänta i 1,5  timmar bara för att leka (betygen sätts imon) nja, då hittar jag hellre på något annat. Det blev istället en fika på stan med några vänner, mysigt! Men i helgen smäller det. På fredagen blir det studentuppvaktning, lördag fika på stan med en kompis (kvällen oplanerad) och på söndag blir det äntligen dags för picknickfestivalen. Som jag har väntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0