Hårfin


Gjorde hårinpackning igår. Mitt hår är på god väg, långt ifrån det trolliknande det var innan:)
Här har man inte legat på latsidan när det gäller mode! Pju vad trött man blir. Alla kollage som ni finner i bloggen har jag själv gjort, gissa hur mycket tid man får lägga ner. De som jag laddar upp utan bakgrund (en väldigt enkel bild utan massa dekorationer och pynt) tar 30-60 minuter att göra (om man inte redan har förberett med idéer och kläder) de andra som är täckta av prylar kan ta upp till 2 timmar när man börjar ifrån grunden. Det ni ;) Tur att man tycker det är kul då:) 

Vad har mina läsare för sig idag? Själv har man ingen aning. Hade tänkt att åka till havet men det är inte tillräckligt med sol och värme för att jag ska hoppa ner i vattnet. När ska jag få ta mitt första dopp för i år? Nej nu ska jag kolla vad mina underbara vänner pysslar med, ses sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0