Två små spöken

Igår var jag med kära Klara, vi kollade på Ghost Adventures - superläckigt btw. Sedan gick vi vidare upp mot skolan, det är någon handbollscup nu med en massa människor från olika länder b.la : USA, England, Indien, Kina, Benin (Afrika) och Nigeria (Afrika) tror jag. De ifrån Benin pratade nästan ingen engelska men däremot franska, så jag fick leta fram det lilla ordförådet jag egentligen förträngt. Tur var fanns Frida som också kunde språket!
Det var ju även 4 juli igår (amerikanarnas nationaldag) så det firades med nationalsång av små söta pojkar (amerikanare såklart) och fireworks.
 

Spöken på tv...

Klara som gillade att göra söta miner och bre ut sig i soffan, haha. Sötnöten!!!

Nej detta är inte ett försök att se både rädd och bra ut på bild inte.

Vi bytte till MTV, det blev helt enkelt för läääääskigt.

Bilden talar för sig själv :D

Show off Iris :O

Problem i telefonen - vad kan det vara? Jag vet jag vet!

Man är väl en nörd

Det är inte mitt finger ni ser längst ner... ^^

Tack för en superbra dag, du är underbar darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0