Gårdagens sysselsättning


Så såg jag ut igår


Igår var jag faktiskt och jobbade! Det ni haha. Satt på ett kontor och skrev om ett protokoll som handlande om arbetsmiljön. Riktigt tråkigt. Detta ska sedan ledningen gå igenom, det finns ett antal frågor om miljön som ska ställas införvarje rum och avdelning. Vissa frågor var liksom: "finns det risk att bli påkörd i samband med transporter; om svar jag vad ska man göra åt detta?" Aa du det måste nog vara antingen börja med häst och vagn eller skita i transporten.... Tänk att folk faktiskt lägger ner timmar till självklara Q&A... Nuförtiden gör man allt för att sysselsätta sina anställda. Givetvis är det bra med sådanna kollar men kom igen, lite bättre frågor kan ni väl erbjuda!

Just det jag, var även påväg att köpa ett par skor, eller snarare sagt ett par heels från Marc Jacobs. Så snygga och unika! Men jag höll mig i kragen, finns de kvar om några dagar.... vem vet blir de mina då? (Fast jag borde köpa mera bekväma och platta skor.... hmm drama, drama, drama)

Kommentarer
Postat av: ISA

Fin header, fina bilder! :D

Kram

2010-07-01 @ 23:09:46
URL: http://fashion-tourist.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0