WoW



Idag ska jag chocka mina läsare regält! Jag har nämligen *trumvirvel* är ni beredda? Jag har klarat en hel dag utan att få en enda maska på mina strumpbyxor! WIHOOOO Nej men seriöst det är en revolution för mig haha. + att strumbyxorna var tunna och extremt skira lite komplicerat måste det ju vara ;). Blev ni besvikna? Hade ni väntat er något mera extravagant? Som t.ex att jag hoppat bungie jump eller brottats med krokodiler eller...aa, vad det något mera sådant ni väntat?

Vad kan jag säga, höjdpunkten för idag var att jag kom hem med hela strumpbyxor... intressantare liv har jag inte....för tillfället i alla fall...eller? HA Ha

Meningslöst inlägg...Vad har ni gjort idag älsklingar?

Kommentarer
Postat av: Noor

haha skills mandii skills!!! pusselilusspuss

2010-08-26 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0