Beslutsångest



Jao.... då sitter man här i sin pyjamas efter tre dagars tjohej! Nej men i måndags var vi som sagt på Cello, så mys var det! Satt väl där i två timmar och bara tjötade (Cello är förresten ett café). En trevlig kväll med tjejorna. Jag och Noor gick vidare ut på stan bla förbi Avenyn för att se om det var något roligt på G. Det blev dock bara en promenix från Linné och Avenöööyn.
Tisdag... en hevettesdag för mina fötter må jag säga:O. Tänkte ta det lugnt på förmiddagen med en shoppingrunda. Hade spanat in några butiker kvällen innan.. för er som inte känner mig kan det inte gå en dag om inte shopping får på något sätt hänga med på ett hörn. I alla fall gick jag ut i mina Missoni med 12 cm klack, luften var fuktig och allt bara svällde upp, haha. Bytte om till ett par låga när jag äntligen kom hem men det hjälpte ju inte. Lite senare mötte jag E, Å och A på en fika efter en väl behövd dusch. Satt inte där så länge max en timma för vid fem skulle jag träffa N för att äta middag. Vi åt på Mixit mums! Antagligen Göteborgs bästa salladsbar. Kalaset började ju samma dag... så vi träffade N's kompisar för att gå på utomhusbio men vi var alldeles för spralliga för att sitta still. Det slutade i alla fall med att vi strossade runt bland en massa framträdanden utan att egentligen tycka något var särskillt bra, haha. Scotts är liksom inte våran musiksmak, hihi.
Igår... aa då slappade jag, apa-skönt verkligen. Följde med mami, hon ville se på Coockies and Beens som uppträdde i närheten. Lagade dessutom en supergod middag med thailändska smaker, en av de få gånger jag lyckats i köket ;). Sist men inte minst så pallrade jag mig ut igen för att möta upp I och hennes två kompisar för ännu en kväll på kalaset. Tvingade även ut A men han följde mig egentligen bara hem. Synd att vi bara sågs en stund.
Nu ska jag fixa lite frukost, det tvistar mella scrambled eggs och pannkakor... svårt val..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0