Mys-pysigt!



Gud vad jag längtade efter mina två män i frysen pratar såklart om Ben&Jerry's . Satt i skolan och våndades hehe. I alla fall. Schemat är inte det bästa men funkar väl. Slutar ca 17.15 2 dagar i veckan och de andra mellan 2 och 3. Helt okej som sagt. Jag började i torsdags och det blev ett snabbt upprop och sedan fortsatte dagen efter schemat. Ingen tid fick gå till spillo här inte! Har bara 4 läxor denna vecka så det  börjar rätt lugnt. Igår mötte jag upp Nooooooorisen och hahah, fan va kul det var. Vi var båda riktigt trötta men det hände en liten rolig grej på stan som fick båda att le, lite genant var det dock med. Idag åt jag min glsss, knäpp mening..., och kollade på Mad Money i soffan. Älskar att mysa efter skolan. Där jag går är det otrolig hög press på eleverna och då är det skönt att krypa in i sitt skal när man kommer hem. Nu kommer snart syrran med pizza. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Noor

DET var riktigt kuul! ja ler bara ja tänker på det hahah

2010-08-26 @ 08:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0