Miss can't afford me...




Wow, idag är det måndag och det för första gången på länge det  faktiskt känns lite ångestframkallande. Jag menar sommaren tickar mot sitt slut, inga mer oansvariga dagar :(. Nej visst ska det bli kul att komma in i sina gamla rutiner snart, hehe eller nja... Min sommar har fram tills nu varit super och jag önskar ni kunde sett allt jag gjort här på bloggen i bilder! Men tyvärr orkar jag inte lägga upp allt och sedan finns allt för personliga bilder, hahaha. Allt kan och borde inte dokumenteras här i livet om ni förstår vad jag menar ;). Åh jag vill bara berätta en sak för er så himla mycket! Men (ännu ett men) så kan jag inte läcka ut den informationen ännu men jag lovar det är så sjukligt grymt! Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan fixa i ordning för att åka till stan för att träffa N, H och förmodligen K, E samt Å ska även slänga in en dusch där emellan och lite shopping kanske :D Jag är så sugen på att shoppa men det finns ingenting som drar till sig min uppmärksamhet nu, så tråkigt. Jag är så besviken. Ibland vill jag bara till Stockholm så himla mycket, byta miljö men då framförallt shoppingmiljön, som jag sagt tidigare är NK i Stockholm så himla mycket bättre med utbudet och inomhusmiljön. Stor diss till GBG Sveriges (för tillfället) trökiga framsida. Nepp nu ska jag kila, tjingeling vattenpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0