Lite uppdaterat från helgen

Min fredag + lördag i bilder!


Klara som ska ut och segla i två månader


Vi tog farväl (drastiskt det lät)


Söt hon är i sina röda snickarbyxor!






Min räkpaj som var super. Smakade extra gott vid havet!


Noor och Johanna, en supersöt tjej som jag träffade genom Noor i fredags.




Vi tog en promenix till Allum för att köpa pennor och annat kul inför skolan;)


Ignorera mitt baby-ansikte.

Vi skulle bege oss till Liseberg och kolla på Hoffmaestro på fredagen, men varken jag eller Noorisen kände oss pappade, snarare lite krassliga.



Kommentarer
Postat av: Noor

2010-08-26 @ 08:16:21
Postat av: Noor

Myysigt va det allt! <3 va snygga vi e amanda! <3 I miss you haha haha vi sågs ju sist i måndags haha ja är lite knääppp haha

2010-08-26 @ 08:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0