Återkommande ämne..



JIPPIE, nu kan jag äntligen ta det lilla lugna, som man säger. Läxorna är långt ifrån klara, men en del av dem är jag inne på slutspörten med, lite måste man ju spara till veckan också ;). Vi håller på att läsa en bok i sveskan som jag tog hem nu under lovet (tyvärr är det sista dagen idag, snyft) som jag verkligen kom igång med! Sidorna bara flög iväg, ganska skönt när det blir så, eller hur? Vad ska jag hitta på nu? Borde fortsätta med matten, men det stod bara still i huvudet. Bättre att göra det en annan dag när man känner sig "redo".


Kommentarer
Postat av: sNooorisen!!

I agree!!! när man känner sig "redo" är då man ska plugga haha fast själv blir ja aldrig riktigt "redo" är det något fel på mig? Pusselipuss korv skutt

2010-04-11 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0