Una brioche per me


Dresscode- Skjorta D&G, Grön topp Zara

Har varit och simmat med klassen idag, trodde på fullt allvar när vi duschade innan att jaf skulle sjunka. Vi skulle ju som sagt bada med kläder, that's right KLÄDSIM. Hela 500 meter men när vi var i vattnet sdimmade jag som en fisk och skulle lätt kunnat simma det dubbla. Träffade två gamla klasskompisar och Adriano! Kul, har inte sett dem sedan jg slutade 9:an. Fikade sedan med Emma på Le Pain Francais, mums. Först blev det en smoothie men kunde inte hålla mig och sedan blev det tillslut en brioche (italiensk bulle) mumma! Himla kul att träffa Emma utanförskolan med, man hinner verkligen prata en massa men framförallt skvallra mohaha :D

Kommentarer
Postat av: Adrian

Hahahaha kul att du var där och simmade samtidigt som mig! :D



Synd bara att jag inte hann prata nåt med dig :P hahaha <3

2010-04-22 @ 19:50:08
URL: http://lindholmarn.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja! verkligen blev asglad när du stod där!

2010-04-22 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0