Tennis


Jag gäspandes...

Har varit och tränat nu, kom hem för ett litet tag sedan. Jag tyckte vi var jätteduktiga och under hela timman försökte jag trötta ut Jossan, men det gick ju inte! Det tog bara 3 år innan jag tog upp spelandet gen och det var det värt! I början var man lite rosslig men sedan gick det bara bättre, om en eller 2 lektioner ligger jag kanske förhoppningsvis på samma nivå :) Men då får jag kämpa hårt, var en av de duktigaste i min grupp (då tränade jag med tränare men nu på egen hand). Har även kommit på en bra diet. Åt två knäckemackor till frukost utan något på, bara en massa fibrer! Ingen lunch hann vi med utan fick skynda oss till hallen. Under träningen blev man inte särkillt hungrig utan snarare efteråt. Nu när jag är hemma drack jag ett glas med mjölk och sedan får det räcka med det. Så alltså ät liten frukost och liten lunch/glas mjölk och liten middag. När man dricker mjölken får man i sig lite fett som täcker hungern, sedan släcker det törsten. Jag vill satsa på att äta så få kalorier som möjlig per dag, helst runt 1000 (man ska äta 2500) vill bli supersnygg till sommaren. Struntar i dessa äta-rätt-dieterna nej, så lite som möjlig. Då går man ju snabbare ner i vikt! Satsar på att bli av med några kilon ;) Känner att jag snart kommer att somna nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0