Tårta är gott


En liten kladdig historia.


Haha idag på samhällskunskapslektionen hände en rolig och minst sagt otippad sak! Bildklassen (halva våran klass har bild och halva har musik, jag har musik) har alltid så att någon bakar och bjuder på fika på deras lektion. Just idag blev en bit över och hon som hade med sig tårta ifrån Almondy bjöd samhällsläraren på det som var kvar. Bajsar älgar i skogen blev hans svar. Det fanns dock ett problem, tårtan var kladdig och bestick saknades så han (läraren) tog Loves (en i klassen) penna och tog sin tårtbit med. Alla blev lite smått chockade men började asgarva, haha! Love är VÄLDIGT insatt i politik och framförallt moderaterna, så det rolig var att pennan var just en reklampryl ifrån moderatenra. Ganska otippat. Men de som går i min klass vet att min lärare och Love brukar ha diskussioner angåennde politik, haha. Hela skämtet var rätt så internt så jag förstår om ni inte fattar, men det var i alla fall hur kul som helst!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0