Otur à la Iris


You see! That's my leg and it's stripes on it :O 

Imorse vaknade jag hyfsat tidigt, kändes skönt att vakna utvilad. Men jag valde att ligga kvar i sängen och gotta mig, skulle ju ändå inte upp förrän om 45 minuter. Låg alltså att snoozade mesta av den delen och mellan ljudsignalerna går det 8 min. Okej, för att komma till saken, jag fick en hemsk mardröm som jag tyvärr inte minns, bara att den var hemsk. Vaknade senare lite senare än planerat och fick stressa (som vanligt). Då gick mina strumbyxor sönder, great! Fick ändra om flera gånger innan jag var klar, strunpbyxorna är verkligen emot mig idag! Nu när jag kom hem för ett tag sedan gjorde jag ett ENORMT hål som sedan räfflade upp resten av byxorna... fredag den 13 tycks inte vara otursdagen utan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0