Måndag....



Igår gjorde jag två saker jag inte vanligtvis brukar göra! Först och främst åkte jag in-lines, haha, det var hur kul som helst men jag kunde inte bromsa... fick a hjälp av den jag åkte med, tss pinigt! Sedan övningskörde jag för första gången. Första rundan var det läskigt och jag panikskrattade hela tiden. Sedan när jag fått in tekninken (fick bara lära mig starta och stanna) gick det riktigt bra. Nu kan göra riktigt snygga starter och även stanna snyggt!
Idag däremot var jag med Hanna, en söt prick! Vi var ute promenad, tråkigt väder men bra sällskap :) Vi gick hela 10 000 steg, duktigt, duktigt! Har även fortsatt att övningsköra idag men på annan plats. Nu kan jag både växla och köra samtidig, grymt. Nu ligger jag med datorn i knät ooch kollar på die hard numero uno.

Vad gör ni för något? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0