La vie



Har varit på ikea idag:) Skulle se om jag hittade någon sänggavel, men ingen dög i alla fall inte för mig, haha. Köpte däremot en badrumsmatta och ett par tofflor. Mina tofflor lyckar bli förstörda sjukligt fort jämt och ständigt! Men bästa av all har vi köpt en hund idag! :D Hur lycklig som helt. Det tog bara 15 år (så länge jag levt och kunnat säga hund). Det blev en hane som är hur söt som helst, lagotto då såklart:) Namnet diskuteras fortfarande men det som vi "mest ligger och trycker på" är Totti, sött va? Lagotto är ju ifrån Italien, ganska bra namn då va:) Tror jag ska bara vara hemma idag, har tränat och John Blund försöker dra ner min ögonlock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0