Jossan


Mer än tre veckors gammal bild. Jossan skyltar med skoltröjan, haha!

Kan inte sluta att glädja mig åt min kära vän Jossans rädsla. Hon är grymt rädd för rådjur, verkligen riktigt rädd! Så hon ringde en kompis på väg ner till bussen för att hon inter skulle bli allt för förskräckt om hon skulle möta ett. Det har ju hänt att hon vänt om när hon såg dess blick och gick hem. Hon är för underbar <3 (var tvungen att he med ett fjortishjärta). Imorgon ska vi träna tennis, wihoo! Första gången för mig på typ 3 års tid. Var kanske dags nu eller vad säger ni? Jossan och jag är det som ska spela, vi har hyrt en bana tillsammans och kommer spela mycket i ca 5 veckor framåt. Tog fram min tennisväska förut, kul att använda den och ska nu se om jag hittar mina skor och klänningen. Pussar

Kommentarer
Postat av: josefine Bim

Hahahha snälla mig själv, när ska jag komma över alla mina rädslor, när jag gick till bussen imorse kom jag på en sak, jag känne mig som en fågel i bur, jag kan inte gå utanför tomtgränsen på morgonen för då är rådjuren där och jag kan inte gå utanför tomten på kvällen för då finns alla paddor där, och på dagen sitter jag ju fast i skolan....så min poäng efter denna långa kommentaren, är JAG är en Josefine i bur. <3 till amanda och tennis!

2010-04-20 @ 22:03:06
URL: http://fredrikaingrid.blogspot.com
Postat av: amanda

du är underbar även fast du sitter i bur, haha! puss

2010-04-21 @ 07:29:58
URL: http://iristasevski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0