H&M à la Moschino

H&M har verkligen fått ursöta saker de senaste åren! Den här klänningen skulle jag gärna kunnat tänka mig, dock hoppas man på att inte allt för många köper den :) Det är ju kul att se lite annorlunda och sticka ut, eller hur? :) Det bästa med kläder är att det ger ett första intryck, i alla fall för mig. Tänk då hur många olika personligheter det finns och allt kan man nästan se direkt på kläderna, det är lite läskigt :O men kul! Det jag bär, speglar min personlighet, att jag är lite mystisk är det ingen tvekan om för övrigt, älskar att låta folk se nya sidor av mig varje dag. Man vill väl vara lite smått intressant, eller bara lite småknäpp:P haha.

Påminer om något Moschino skulle kunna göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0