frida gästbloggar.....

hahahahha kom precis att ja skrev fel på min blogg :) men ajjha.... frida här ni som inte vet kallas ja för fia på denna bloggen eller ja tror de va fia... ja har en blogg mä min bästa vän edina thihihi nu tänkte ja göra lite reklam..... kolla vårann blogg snälla vi har bara unggefär 55 läsare ..... www.tjockako.blogg.se hehe.... just nu e ja inne på facebook o nörddar kulkul...nu har ja inge mer attt säga tror ja... eller ja kan berättta om min dag idag: ja började kl 09.20 och hade temadag idag.. då hade vi lektion om tallriks modelllen... sen hade vi fys, sen hade vi lunsch,sen hade vi lektion om tänderna o sånt bajs :) vi slutade kl 13.00 o ja tog bussen kl 13.07 när ja kom hem satte ja mej vid datan o nördade... sen hade ja trummor, sen när ja kom hem så åt vi pissa o sen gick alla vi barn ut hihi de va kul..... o nu sitter jag här.. de e en vanlig dag i fridas liv

PÖZZ FRIDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0