Duktigt!


Tapeter ifrån Laura Ashley


Jag har faktiskt städat mitt rum idag, tro det eller ej men det ör sant, med dammsugare och allt, haha. Jag är mitt inne i ett renoveringsproject här hemma, hela mitt rum ska fixas till. Är väldigt trött på de tapeter jag har nu. Rummet har jag haft i tio års tid och det är nog dags för en liten förändring, tycker inte ni det? har i alla fall en idé hur det ska se ut när det är klart. Tapeter och golv är redan köpta, det blir rosarandigt och något halvmörkt trägolv, så snyggt! Sedan vill jag ha helt vita möbler och helst ellt piano, men får se hur det blir med det. Ska rensa ut en maaaaaassa saker, har ju ett tjog med gosedjur om inte mera lite varstans... annars är jag ganska nöjd, skrivbordet behåller jag, målade om det HELT själv i somras. Kommer upp en bild när det är klart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0