Av hopprep får man trollhår!


Trollhår (Y)

Den här veckan kommer jag ligga lågt med bloggandet, eller min datortid ska jag egentligen ligga lågt med. Tänk hur mycket tid man lägger framför en ful aa vad ska man kalla det, skärm kanske? Kommer däremot bjuda på gästbloggare och på söndag eller lördag ska jag försöka lägga upp en massa fina bilder eftersom det snart är valborg!
Idag kan jag informera er om att jag varit ute, just det, ute! Lekte med mina småsyskon och bror, (nu blir han nog sur haha) känns skönt att få släppa loss lite och bara vara barn igen, är ju inte så ofta man får chansen. Vi hoppade hopprep och gud vilken kondis jag har! Haha orkade ju knappt 10 hopp, får väl vara barn varje dag och hoppa hopprep :)

Ps. mode kommer någon annan dag i veckan, kommer inte lägga ner tid ännu för att skapa någon ny layout. Ds

Kommentarer
Postat av: klaris

hihi amanda då!! :D

2010-04-28 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0