Let's Dance








Let's Dance är ju höjdpunkten på fredagskvällarna för familjemyset. Självklart kan jag också ibland zappa mellan kanalerna och "råka" hamna på TV4. Deltagarna är ju en blandning mllan himmel och jord, från Laila Bagge (jurymedlem i Idol) till bloggaren alla pratar om, Blondin Bella.
 Men så kommer vi då till deras dräkter, en del klänningar kan ju disskuteras, som t ex Kittys. Hennes klänningar har olika teman varje vecka med tillhörande present. Min åsikt angående detta är ju helt över på den positiva sidan! Hennes "piffiga" stil kryddar programmet extremt och hennes personlighet är helskön.
Sedan får vi ju inte glömma Nicklas Wahlgren som hoppade in förra veckan i stället för Mojje. Nicklas visade en förvånandsvärt hög nivå för att bara tränat i 4 dagar, själv är jag ju inget proffs men även en amatör (syftar på mig själv i detta läget) kunde se en imponerande dans som gjorde mig riktigt entusiastisk!

Am.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hHAHAHAHAHHAHhHAHAHAHAHAHAHhahaha

2009-01-30 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0