Panik!

                                                                                

Idag blev dagen inte direkt som planerat! Den började lugnt, precis som vilken dag som helst, men så kommer vi till de sista lektionerna och jag började flippa ut. Sedan då till hemresan återtog dagen sin lugna harmoniska stabelitet med ett par telefonsamtal som skulle göra min fredagskväll till topp.
Lina, en av mina väninnor, kom in till mig här i centrum och vi skulle iväg och fixa hennes telefon, enkelt tänkte vi! Bara ett litet problem, vi visste knappt vilken buss vi skulle ta och vilken hållplats. Inte nog med det, hon som visste vart vi skulle åka någonstans var inte lätt att få tag på, ett dussin ringda samtal och panikslagna stunder sattes på prov, men tillslut löste sig allt och vi kom iväg. Väl framme så hade datorerna krarschat och de kunde inte fixa hennes mobil, så det slutade med att vi letade runt i hela Vasa efter någon som kunde hjälpa oss men svaret blev hela tiden "nej" Stressigt värre. Puss

Am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0