Oplanerat är också roligt!


Noor, jag, Klara

Noor                                        Jag                                              Klara

God morgon!
Igår blev det minst sagt en oplanerad kväll må jag säga. Dagen började lite segt och fram mot fyratiden gjorde jag och en kompis iordning oss för att sticka och fixa present till en nära vän. Hemma hos denne som fyllde år blev det totalt misslyckat och vvi stannade i fem minuter max. Tre tjejer återstod nu att bli sysselsätta.
Med snabba steg for vi iväg mot stationen för att tåget in mot stan.
Dagen slutade riktigt bra med en lång fika med skratt och prat, den avslutades sedan med en rundtur i min nya lägenhet inne i centrum. Puss

Am.

Kommentarer
Postat av: klaris

mys va det :D

2009-02-13 @ 10:29:15
Postat av: Adrian

haahahahah det låter kalaskul!



Synd att jag inte kunde komma =(



Ursnygg bild, föresten ;)

2009-02-13 @ 13:50:18
Postat av: Noor

roligt blev det tillslut ;)

2009-02-14 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0