Färdig!

Känns som om jag slitit ut mig totalt, inte nog med att det är sista dagen på sportlovet utan även söndag-den-dagen-då-man-pluggar. Har precis skrivit klart mitt arbete om FN och det blev förvånandsvärt ganska lyckat, lade till några piffiga bilder lite häroch var. Nu när bara engelskan är kvar (den gör jag förmodligen någon gång under veckan) skka jag komma på något sätt att belöna mig själv med efter allt slit.  Känner kanske för att ta ett långt och bubbligt bad.

Ps: hittade en riktigt fräck lampa igår i tidningen som föreställde hattar, tänk er dem med en tapet på gaderobsdörrarna som se ut som kläder och sedan en torso i rumet, så chict och fantasifullt! Puss

Am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0