Blir det någonsin helg?

-Det var inte igår! en gammal och väl använd replik som kan köras om och om igen, varför köra med det vanliga "hej" som uppkommer i var och varannan mening, aja nog med det. Hur har eran dag varit? Något roligt som hänt under senaste veckan? Skriv gärna till mig.
Nu då till min vecka/dag. Har inte gjort något speciellt alls denna veckan, men känner mig däremot väldigt studiemotiverad och positiv till allt nu efter den härliga veckan av lyx, dvs sportlov. Håller just på med att skriva min bokrecension på engelska, inte så kul som det låter dock, haha.
Har tyvärr varit lite onyttig idag, tryckt i mig en bit brownie, men god var den allt! Träning har det heller inte blivit så mycket av, om man inte räknar med en "rumpövning" som jag gör varje dag för att få an snygg bikini-form! Den består mest av en stol där man håller i ryggstödet och lyfter respektive ben 60 ggr, riktigt jobbigt vissa dagar, denna metod används b la av framgångsrika Gwyneth Paltrow, go you! Puss'

Am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0