Lanvin Lanvin Lanvin

Som varenda modebloggare i Sverige så kommer jag självklart skriva om dagens stora händelse, nämligen Lanvins H&M premiär!

Traskade förbi kungsgatan och slank in på H&M, mest nyfiken om hur plaggen såg ut i verkliga livet. Dock kommer jag inte köpa något. I mina ögon ser det ut som ett testförsök av vackra modeskapelser. Visst, kläderna var fina men de uppfyllde inte de krav som jag ställer inför en shoppingrunda.
Väl inne i affären stod ett antal Securitasvakter och personalen yrade runt och försökte finslipa på¨skyltningen. På väggen hängde en lapp att man endast fick köpa med sig en pryl per person, tydligen var motot att alla skulle få chansen att få med sig ett exklusivt Lanvin-plagg. Kommer ni köpa hem något ifrån kollektionen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0